Heyhey!



Heyhey!


igår blev det inte så bra med matchen det blev 2-5 till dom. :/
jag hade lite fel igår det var inte mot svenjunga ^^


idag!

vaknade och tittade i speglen och jag såg helt konstig med mitt
hår ^^ HAHA <3 sen skulle jag göra Läxor :P ( glosor )
sen skulle man till skolan. :/
först hade vi slöja,rast,matte,svenska, mat, rast engelska rast idrott sen
SLUT :D <3 sen  måste man åka buss ( typ alla  hatar honom som körbussen )
för man måste sitta fram till bak -.-' bara för han * ORKAR INTE *   stända fram till
bak -.-'  Jaja....  Nu är jag hemma och skriver :D  <3

på fredag ska jag till kalas Anna Jennyfer på lördag ska jag till kalas hos kusinen Rii <3


skriver mer ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0