Gjorde en test som jag hittade på bdb ^^

Var kommer du ifrån? tranemo,
Heter? Stina
Hur gammal är du? 12
När fyller du år? 18 februari
Tycker du om någon just nu? no
Jag samlar på? inget
Gröna eller röda äpplen? gröna och röda ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  Jag vet inte XD
Vilken tid gick du upp idag? typ över nio ^^
Har du sovit i din egna säng inatt? jaop ;)
Har du sovit ensam inatt?  ja
Har du strumpor på dig nu? neop
Hur svarar du i telefon? Hej det är Stina
mobil- Heey det är Stina
Vad ska du göra ikväll?  Blogga?
Vad ska du göra imorgon? Ska till borås med mamma och store syrran ♥
Var vill du bo när du blir stor? hm, vet inte
Vad vill du bli när du blir stor?  kläderaffär :)
Är det okej att gråta? ja..
När grät du senast?  Jag vet inte
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar !
Laddar du ner musik och filmer från internet? näe
Skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa kläder,skor, och mkt mer :D
Bär du glasögon ...eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ne
Har du piercing? tre stycken på öronen
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? kanske de ;)
Vill du ha barn? Vet inte XD
Solar du ofta? kanske ibland ^^
Är du bra på att laga mat? tror inte det XD
Gillar du att dansa? jao
Hur vig är du? oh vet inte XD
Vilken är din favoritglass? olika :D
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte....  Ingen vet det ju ^^
Bor dina föräldrar tillsammans? Jaop :)
Är du morgon eller kvällsmänniska? - båda:)
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? - Blont och brunt, men nu har jag brunt :)
Är du beroende av något ? nae
Röker du?  NEJ
Senaste låten du hörde? kommer inte ihåg XD
Bukar du bädda sängen? kanske nån gång :P
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej, har ingen kille ^^
Vad var det senaste du sa?  Hejsan
Vem kramade du senast?  Kommer inte ihåg..... Jag tror det var mamma :P
Saknar du någon nu? ja! ,


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack för du ställde en fråga :)

2009-10-28 @ 11:23:48
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0